Dat minimalisme mij nauw aan het hart ligt is lang geen geheim meer. Dat ik graag naar podcasts luister terwijl ik rijd/kook/poets/relax ook niet. Maar toen ik de vraag kreeg om deel te nemen aan een podcast om te vertellen over mijn passie voor minimalisme, moest ik toch even nadenken. Want zo comfortabel als ik mij voel bij het geschreven woord, zo onzeker voel ik mij bij gesproken taal. Het idee om zelf het onderwerp te zijn van een interview en voor het grootste deel het woord te voeren lag ver buiten mijn comfortzone. Maar toen bedacht ik dit en ging ik er volledig voor:

where-the-magic-happens

De persoon die mij deze leuke ervaring aanbood, is Stephanie Baumers. Stephanie is een enthousiaste blogger en podcaster die graag vertelt hoe je het beste uit je leven haalt. Onderwerpen als dagboekschrijven, mediteren en dankbaarheidslijstjes komen aan bod, maar evengoed gezonde recepten (wat dacht je van gezonde Chunky Monkey?) Daarnaast kan je ook bij haar terecht voor online coaching, studiebegeleiding en workshops. En dat allemaal terwijl ze juf is op de lagere school én net kersverse mama geworden is!
Via deze weg wil ik Stephanie nogmaals bedankten voor deze toffe samenwerking evenals haar vertrouwen in mij dat ik iets interessant te vertellen heb 🙂

Ik ben in elk geval benieuwd wat jullie er van vinden!
De podcast kan je hier beluisteren op de website van Stephanie.

